Veelgestelde vragen

Op zoek naar een antwoord? Onze zelfhulpsectie is de snelste manier om hulp te krijgen. Waar kunnen we je mee helpen?

Alle bestellingen worden gratis verstuurd!

Al onze producten worden geleverd door de pakketdienst DHL. De pakketbezorger komt het pakket aan huis bezorgen.

Je bestelling wordt bezorgt op maandag tot en met zaterdag tussen 17:30 en 22:30.

Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan probeert de pakketbezorger het de volgende dag nogmaals (het kan ook zijn dat de bezorger de keuze maakt om het pakket bij de buren te bezorgen). Wanneer er dan wederom niemand thuis is zullen wij contact met je opnemen over de levering van je pakket.

Je ontvang (via de mail) op de dag voor de levering een track & trace code.

Via de track en trace code kun je je pakket live volgen. De track en trace is tot op 30 minuten nauwkeurig. Dit houdt in dat de tijd waarop de bezorger bij je aankomt live te volgen is, en meebeweegt met de route van de chauffeur. Het kan dus zijn dat de bezorger soms iets eerder of later bij je aankomt.

Je ontvangt een bevestigingsmail zodra de bestelling in goede orde ontvangen is. Dit duurt maximaal 15 minuten. Mocht je na deze tijd nog niets ontvangen hebben kijk dan in je inbox bij ongewenste e-mail of neem contact met ons op via het contactformulier.

Je kunt de factuur downloaden uit de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na afronding van je bestelling. Mocht je, na 15 minuten, na afronding van je bestelling nog geen bevestigingsmail met factuur hebben ontvangen neem dan contact met ons op.

Je vindt het bestelnummer in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Geen bevestigingsmail ontvangen? Neem contact met ons op via het contactformulier.

Geen bevestigingsmail ontvangen? (Dit kan maximaal 15 minuten duren.) Kijk dan eerst in je mailbox in het mapje met ongewenste e-mail. Mocht je daar ook geen mail vinden neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Indien je problemen ervaart tijdens het betaalproces neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Als je op werkdagen voor 11:00 's ochtends bestelt wordt je pakket de volgende dag bezorgt tussen tussen 17:30 en 22:30. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op maandag bezorgd.

Als je bestelling verstuurd is ontvang je de track & trace code op het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het maken van je bestelling. Deze e-mail ontvang je van ons fulfilment center, Ali Fulfilment.

Via de track en trace code kun je je pakket live volgen. De track en trace is tot op 30 minuten nauwkeurig. Dit houdt in dat de tijd waarop de bezorger bij je aankomt live te volgen is, en meebeweegt met de route van de chauffeur. Het kan dus zijn dat de bezorger soms iets eerder of later bij je aankomt.

Het is mogelijk je bestelling te annuleren of te wijzigen. Geef dit z.s.m. door aan ons via het contactformulier onder vermelding van je bestelnummer. Hoe eerder wij je annulering of wijziging ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die al verwerkt zijn, kunnen niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.

Retouren mogen verzonden worden naar:
sswoss
t.a.v. afdeling retouren
Prinses Irenestraat 24
6101 JC Echt

Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen. Wanneer je ontevreden bent over je aankoop dan kun je, binnen de bedenktermijn van 14 dagen, aangeven dat je wil afzien van je aankoop. Nadat je hebt aangegeven dat je afziet van de koop heb je nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Je kunt je retour aanvragen via het contactformulier. Je kunt het formulier ook invullen als het product kapot is of niet compleet. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor jou.

Het artikel dient onder de volgende voorwaarden retour gestuurd te worden:

- binnen 14 kalenderdagen na levering dient de koper te hebben aangegeven dat hij van de koop afziet of de koper heeft het product binnen deze termijn geretourneerd;
- compleet en onbeschadigd;
- ongebruikt (uitproberen mag wel zoals in de winkel) en niet gemonteerd;
- in de originele verpakking (hier mag niet op geschreven worden);
- producten die speciaal voor jou zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Tijdens de bedenktijd (14 dagen na ontvangst van je product) mag je het product gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Echter, wordt het product zodanig gebruikt dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

De retourkosten variëren per product. Afhankelijk van de grootte kun je deze per PostNL of ander transportbedrijf naar sswoss versturen. Aan het retour sturen van producten zijn helaas wel kosten gebonden. Deze worden niet door ons vergoed. Wij vergoeden alleen de kosten van het artikel + verzendkosten 'heen' wanneer de complete bestelling wordt teruggestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Meld je retouraanvraag vooraf via ons contactformulier voor een snelle afhandeling van je retour en terugboeking.

Heb je verder nog vragen?

Neem contact met ons op door ons contactformulier in te vullen. We proberen te reageren binnen 48 uur.